Thursday, February 21, 2008

Clinicical Research On Infertility With Acupuncture Treatment


Infertility Treatment With Acupuncture.

Our Acupuncture Department has been doing the Clinical Research in one of the the fruitful line of approach for the elucidation of the principles and methods of diagnosis and treatment of diseases especially on infertility.

Since 1980 till 2007 we have done more than 3000 research on couple who has problems of getting baby. Most of the cases are copule who has been married for more than 2 years, some even carry the history of marriage more than 17 years with any children.

They have undergone various method of infertility such as IUI, In-Vitro, Gift, ISCI, etc but still failed to conceived.

In our clinical research, we found out that such couples actually not infertile or in Malay 'Mereka bukanlah mandul '
Through our investigation and through our method of clinical research, we have given orally homeopathic medication and externally we give a very special Acupuncture Therapy, and suprisingly after few months of such treatment, the lady confirmed pregnant.

You may follow our method of treatment at
http://infertility.xaper.com/
or
http://www.geocities.com/infertility_my

Bahasa Melayu:

Rawatan Kesuburan, Rawatan Kemandulan, Rawatan Untuk Mendapat Anak Cara Homeopathy dan Akupunktur amat menajubkan. Penyelidikan telah kami jalankan sejak lebih dari 25 tahun dalam bidang perubatan alternatif dan didapati amat berguna dalam merawat kes-kes kemandulan.
Walaupun sejak 25 tahun yang sila, tidak ada satu sen pun geran dari kerajaan untuk membiayai penyelidikan ini, kami kami tetap berusaha sedaya upaya membantu orang ramai bagi mencapai hasrat untuk mendapatkan anak melalui kaedah Perubatan Alternatif ini.
Kejayaan demi kejayaan telah pun diperolehi oleh para ibu yang telah menjalkan ujian-ujian ini sehingga memberi kami harapan dan keyakinan untuk meneruskan lagi kajian-kajian kami dalam bidang ini.

Kami harap jika kerajaan dapat memberi geran yang berjuta pada LPPKN atau pusat-pusat penyelidikan kesuburan lain, kami harap sudi apa kiranyanya dihulur sedikit sumbangan bagi kami meneruskan penyelidikan ini dalam bidang homeopati dan akupunktur.
Kami juga memberi sumbangan besar kearah 'Mebangun Kesihatan Negara' Health For All menjelang abad ini.

Dari meja: Ketua penyelidik: Prof Dr Nik Omar


No comments: